Schrijf makkelijker jouw webteksten

Met onderstaand formulier helpen we je aan alle tekst die wij nodig hebben om jouw webpagina te vullen.

Dit formulier is voor belangrijke pagina’s waar jouw product of dienst verkocht moet worden. Op de homepage vertel je wat jouw bedrijf oplost. Op product pagina’s vertel je welk probleem dat specifieke probleem oplost.

Heb je foto’s en afbeeldingen voor deze pagina? Stuur ze dan door via WeTranfer naar marketing@byarv.nl

Contact Icon
  • Hidden
  • Jouw gegevens

  • Bedrijfsnaam
  • E-mailadres
  • Website titel / onderwerp
  • Oneliner

    Een korte omschrijven van een probleem, jouw oplossing en het resultaat. Maximaal 1 regel per vraag. Je vind ons eigen voorbeeld in de tekstvakken.
  • 1. Vertel het probleem wat de meeste van jouw klanten ervaren. Wees er zeker van dat het een echt probleem is wat jouw klant voelt. Kies maar één probleem. Schrijf een probleem op wat jouw bedrijf ook daadwerkelijk kan oplossen.
  • 2. Wat is jouw oplossing voor het gekozen probleem? Gebruik je bedrijfsnaam in de oplossing, zo weet de lezer dat jouw bedrijf het kan oplossen. Zorg dat de oplossing verbonden is met het beschreven probleem.
  • 3. Omschrijf hoe je klant zich voelt en/of wat ze krijgen als jouw bedrijf het probleem heeft opgelost. Dit zou het directe resultaat moeten zijn van het probleem. Gebruik geen komma's maar houd het simpel en bespreek 1 of 2 manieren dat jouw bedrijf het leven van jouw klant beter maakt. Overdrijf het niet, je moet dit resultaat wel kunnen waarmaken.
  • Header

    Het doel van de header is dat jouw bezoekers de rest van de pagina lezen. Je doet dit door tekst te schrijven die iedereen snapt.
  • 1. Welk product bied je aan?
  • 2. Hoe maakt jouw product het leven van de klant beter?
  • 3. Welke actie moet jouw klant ondernemen om het product te kopen?
  • Wat staat er op het spel

    Wat staat er op het spel wanneer jouw product niet gekocht wordt?
  • 1. Wat is het probleem van je klant?
  • 2. Hoe voelt jouw klant zich hierdoor?
  • 3. Wat is daar fout aan?
  • De waarde van jouw product

    Welke voordelen heeft jouw klant als ze van jouw kopen?
  • 1. Schrijf zo veel mogelijk voordelen op
  • 2. Kies de beste 3 of 4 uit en omschrijf het in 1 zin.
  • Jouw bedrijf die de klant helpt

    Door empathie en autoriteit te tonen geef jij aan dat jouw bedrijf hun het beste uit de problemen kan halen.
  • 1. Empathie. Hoe kan jij aan jouw klant communiceren dat je om hun primaire probleem geeft.
  • 2. Autoriteit. Hoe kan jij je klant overtuigen dat je weet waar je het over hebt als je hun probleem oplost. Kies 3 dingen uit.
  • Opties voor prijzen of het product

    In dit gedeelte geef je aan waar de klant uit kan kiezen. Heb je 3 pakketten met verschillende prijzen? Of zet je er de 3 best verkochte producten neer (die dit probleem oplossen).
  • 1e optie
  • 2e optie
  • 3e optie
  • Het plan van aanpak

    Vertel in 3 stappen wat er gebeurt als een klant wilt komen. Niet meer en niet minder dan 3 stappen. Dit heeft een titel "plan een afspraak" en een omschrijving "Zo bespreken we jouw wensen zodat we zeker weten wat jij nodig hebt.".
  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3
  • De uitleggende paragraaf

    Tot nu toe veel hapklare stukken voor de webpagina. Tijd om tekst te schrijven die het één en ander verduidelijkt. Dit onderdeel weerlegt eventuele bezwaren die een klant kan hebben. Bedenk de 5 top redenen om niet tot aankoop over te gaan. Bedenk een statement die dit bezwaar overkomt.
  • Overkom 5 bezwaren
^