Marketing

Toepassen van StoryBrand op marketing

Aardig personeel, prachtige designs en uitmuntende producten en diensten zijn geweldig. De basis is echter heldere en duidelijke berichtgeving. Als je wilt dat jouw marketing succesvol is, start dan zo snel mogelijk met het verduidelijken van de communicatie. Je verliest...

LEES MEER

Interne versus externe problemen

In het door ons gebruikte raamwerk van StoryBrand wordt een onderscheid gemaakt tussen "externe problemen" en "interne problemen” die klanten hebben. Externe problemen zijn oppervlakkig. Interne problemen gaan over de persoonlijke angsten of frustraties die klanten ervaren. In de Storytelling...

LEES MEER

De kennisvloek uitgelegd – The Curse of Knowledge

De kennisvloek staat naar mijn idee aan de basis van marketing. Waarschijnlijk heb je er al van gehoord, pas op voor de kennisvloek. Kort samengevat; de zender en ontvanger van de boodschap hebben niet dezelfde kennis over een onderwerp. Indien...

LEES MEER

Wat is StoryBrand van Donald Miller

Met StoryBrand (bekijk het boek op Bol.com) van Donald Miller verbeter je de zakelijke marketingstrategie door de boodschap te verduidelijken. Met dit framework heb je de kracht om: verwarring weg te halen, verbinding te maken met jouw klanten en je...

LEES MEER

De StoryBrand verkooptrechter

Voordat we kunnen starten met de "StoryBrand verkooptrechter" (hierna verkooptrechter genoemd) is het van belang om het StoryBrand BrandScript te maken. Dit bevat vrijwel alles om de verkooptrechter te vullen. De 5 onderdelen van de verkooptrechter Oneliner Website Leadgenerator Informatieve...

LEES MEER
more-info more-info-swirl

Laat je bedrijf groeien!

^
>